Lunch

Hej på er!

Åh vad dålig jag varit på att blogga på sista tiden, jag vet jag vet .. Det är svårt när man vill mycket men liksom inte får någon ordning i huvudet.
Nu sitter jag i alla fall och äter lunch, couscous med avokado, gurka, tomat, rödlök, babyspenat, oliver och en vinegrette på balsamico bianco, vitvinsvinäger och linfröolja med lite salt och peppar, så jag tänkte passa på att säga hej till mina favoriter! Jag kan få SERIÖSA cravings efter couscous och vitvinsvinäger! Men hej, hellre den PMSen än chokladdoppad choklad, eller hur? Faktum är att jag blivit så mycket bättre på att äta BRA mat. Inte nån jäkla diet(ivrig motståndare), utan bara allmänt bra. Min kropp vill hellre ha en grön fräsch smoothie med äpple- och päronjuice i, än en milkshake med vispgrädde och en stor skål chips. Det är helt fantastiskt! Mer om det en annan gång, okej? Det är verkligen en helt ny livsstil för mig, och jäklar så bra jag mår ..

Ikväll kommer lite vänner över på middag, vi tänkte laga en lyxig potatisgratäng och gratinerad portabellosvamp, tomat och sparris i ugn med olivolja och Karl-Johanflingsalt(helt fantastiskt!). Visst låter det gott?! Jag har verkligen fått dille på att hålla på i köket ..


Kommentarer
Postat av: .

Kan du inte starta en matblogg med?:) vet iaf rn som skulle läsa den- JAG!

2013-01-12 @ 15:59:25
Postat av: .

Kan du inte starta en matblogg med?:) vet iaf rn som skulle läsa den- JAG!

2013-01-12 @ 15:59:26
Postat av: Anonym

Åh, kan inte du ta upp lite saker om din nya kost och träning? Samt hur man får motivation till träningen m.m..
Och just det, kan du inte tipsa om lite goda mellanmål och middagar för oss som inte gillar svamp, paprika, tomat m.m. Är verkligen inte förtjust i grönsaker, tyvärr..

Kram!

2013-01-12 @ 17:11:41
Postat av: Elaine

Gott!

2013-01-13 @ 10:47:32
URL: http://Http://mademoiselleelaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0