MY LITTLE PONY

Jag vet inte om det är förkylningen som satt sig på mina fashion-senses, men helt plötsligt känns babyrosa och pastellila t-shirtar helt rätt. Inte bara rätt - som ett måste. Helst ska de också har den där bräckliga känslan som tunnt papper från 80-talet har när det nästan faller i sär i dina händer. För fint.
 
 
 
 .. Och som om inte det var nog, tror ni inte jag snubblade över en kjol med regnbågsfärgade hästar på? OCH TROR NI INTE JAG GILLADE DEN?! Jäkla H&M. Jäkla regnbågshästar. Borde jag bli orolig ..? Borde jag söka hjälp ..? Dyker det inte upp en helsvart outfit här på bloggen inom en vecka kan ni nog se mig som bortom räddning. Såhär matchar jag i alla fall de fördömda plaggen, med ÄNNU mer färger och accessoarer i guld:

Monki t-shirt, H&M kjolsolglasögon, halsband, örhängen + bälte, Nelly sandaler, Gina Tricot armband
 
 

Kommentarer
Postat av: stinis

Hahaha, tycker ju det ser helt underbart ut:D!<33

2013-01-24 @ 21:55:01
Postat av: stinis

Hahaha, tycker ju det ser helt underbart ut:D!<33

2013-01-24 @ 21:55:02
Postat av: Stephanie

Du kan ju alltid ha kjolen med en svart tisha, svarta skor och svart kofta och svarta brillz. ;)

2013-01-24 @ 22:05:41
URL: http://dreamsaboutjanedoe.blogg.se
Postat av: Tess mode

vilken drömoutfit! är också sugen på de färgerna!

2013-01-26 @ 12:11:54
URL: http://25juli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0