OH BODYGUARD


Design by KappAhl fuskpäls, VILA lång cardigan, Monki ärmlös polo, Romwe väska, Street Wear sneakers, H&M solglasögon, Sagaform termomugg, BikBok jeans

Ha ha - den dagen ni får en outfit är det såklart den morgon jag höll på att frysa ihjäl och därför bara slängde på mig alla mina favorit-bekväma plagg! Stor väska, stor päls, solglasögon och sneakers. Dessutom finns det inget bättre än att sitta med en mugg té mellan händerna när man försöker vakna till på dagens första lektion! Den här fina från Sagaform har fått ersätta min Starbucks-mugg nu på vintern, funkar utmärkt.


Kommentarer
Postat av: alice


Sååå vacker och unik! Finafinadu!!<3

2013-01-16 @ 15:25:51
Postat av: Anonym

Brukar du behöva betala moms från romwe? och vilka bloggar läser du?

2013-01-16 @ 17:52:18
Postat av: Linda

Grymt snygg päls Elin och lite otippat från Kappahl!

blogg.inspo.nu

2013-01-17 @ 00:40:52
URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0