SNAPSHOTS

Fint sammanfattad i tre bilder: Dagen började med en smoothie, jag har äntligen börjat experimentera med den grönare aspekten av hela den här mixad-frukt-kulturen. Den här innehåller två nävar baby spenat, en banan, några jordgubbar, äpple och päronjuice, en halv apelsin och lite vaniljyoghurt. I'll be damned, jag är totalfrälst. Så mycket näring i en enda dryck! Och GOTT.

Andra bilden visar dagens outfit ur fågelperspektiv(av någon anledning känns det fullständigt relevant här, vi kan kalla det experimentellt eller ren lathet, hela kommer i alla fall senare), och sist har vi min sushilunch med Erik. Jag har ÄNTLIGEN börjat få erkännande som stamkund på Kama Sushi! Nu möts jag av igenkännande leenden och kommentaren "Jag borde kunna det här nu va?" när jag beställer. Fånigt exalterande - mitt eget MacLarens, mitt Central Perk!!

P.S - Jag hoppas av hela mitt hjärta att alla uppfattade hänvisningen till HIMYM och Vänner, annars bör ni överväga vad ni gör med era liv.
 

Kommentarer
Postat av: mej

Tycker det är sjukt kul när du delar med dig av veganska recept^^<3

2013-01-09 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0