These boots were not made for walking (but damn they hot)

Mellan gångerna glömmer jag bort hur totalt underbara och fantastiskt användbara de här skorna är! I mitt huvud blir de nån slags hybrid med kitten heel och en avbild av ett par liknande skor jag brukade hata. Men nej - när de väl sitter på fötterna är de precis lika grymma som den dagen jag hade den goda smaken att köpa dom! 

Idag är det däremot frysande kallt ute, jag sitter uppkurad i en stor päls och sneakers och lyssnar på Simon & Garfunkel, inget elegant här inte(förutom sidenskjortan jag bär, undantag undantag). Kan ni förstå att det redan är fredag imorgon?! Herregudars vad tiden går undan .. Jag ska hämta ut lite paket, svara på lite mejl och sedan är jag redo för helg!
 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Snyggt! ;)

2013-01-10 @ 09:38:03
URL: http://cindyvuong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0