Torsdag torsdag torsdag!

HEJ hörrni!!
 
(Se - spontanuppdatering?!) Jag sitter och mumsar på tomatriskakor och tittar på Jenna Marbles medan jag skriver lite på en önskelista. 18 år you guys, jag börjar bli gammal .. Jag känner mig som Bella i Twilight, och jag är inte ens tillsammans med en icke-åldrande vampyr?!

Okej okej, moving on: Om en timme ska jag kila iväg på lunch, och ikväll har jag yoga igen! Wooo! Min kamera har åkte på endags-retreat för att se om de kan fixa självutlösaren(en bloggares bästa vän) så kan vi kanske få ordning på både ego-bilderna och uppdateringen efter det, sounds good ..? GOOD. All for you my loves!

P.S - Såhär börjar jag låååångsamt må just nu:

Såhär mådde jag imorse:
 
Hemligheten? Attitude.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg oavsett ;-)

2013-01-17 @ 13:25:28
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0