Två från Tisdag

Hejsan på er allesammans!
 
Idag har jag slagits mot en envis förkylning som satt sig i huvudet/ögonen/bihålorna(blä), svängde förbi blomsteraffären, sopsorterade och storhandlade och passade dessutom på att fota dagens outfit! Wow, eller hur?! Nu sitter jag och kollar på Biggest Loser, mumsar på riskakor och chokladdoppade hasselnötter och planerar större saker med bloggen och mindre, närmare saker så som dagens middag. 

Vad har ni för er? Har ni börjat skolan än? Jag ser faktiskt lite fram emot att få tillbaka alla rutiner, det känns som allt blir lidande när jag ger mig själv ledigt - jag har fortfarande svårt med det där "mellantinget", antingen är det fullt ös medvetslös eller snigeltakt. Suck. 
Nåja, imorgon går jag bara i skolan fram till lunch, efter det har jag bokat in en lunchdejt och på eftermiddagen tänkte jag börja ta itu med mejlhögen som växt sig oroväckande hög! När jag kikat igenom lite sådär i förbigående ser det ut att vara en hel del kul, både jobberbjudande och läsarmejl - ni är för bra hörrni! 

Nej - nu ska jag strax börja med middagen, lite senare kommer dagens outfit! P o k
 



Kommentarer
Postat av: Felicia

Ville bara kika in och säga att du har en grym stil när det kommer till kläder och allt som hör till. Plus att din blogg är ju inte speciellt dålig den heller! Kram

2013-01-08 @ 17:36:35
URL: http://www.urbanstyle.se/felicianilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0