Vanilla Bean smoothie etc.

 

God morgon allihop!

Måndag igen och jag ser nu att det här inlägget skulle kommit upp igår, fy så irriterande .. Nåja, delete och börja om!

Idag har jag bara en eftermiddagslektion, och ikväll tänkte jag sticka iväg och träna. Skön dag, jag har redan fått undan en del jobb, käkat frukost och hunnit se ett avsnitt av Biggest Loser! Haha, produktiviteten flöder. =)
Det känns alltid extra tungt att kliva upp ur sängen och ta itu med dagen när vädret är helt grått och bara .. ja, GRÅTT. Tråkigt och mellanting och typiskt ligga-i-soffan-och-äta-popcorn-och-dricka-varm-choklad väder. 

Hur som helst, jag var och hämtade ut "lite" paket igår(ni ser ju avi:erna på bilden!) så nu har jag plötsligt ÄNNU MER att fota. Phew .. Ni ser också bilder på gårdagens smoothie(jag snittar två om dagen just nu, så gott!), vanilj, mango och banan med lite äppeljuice i för syrlighet. Mumma!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

mums smoothien såg god ut ,D

2013-01-14 @ 19:53:54
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0