VISA HATTARNA

Hiya ladies!!
 
Kvällen igår blev otroligt mysig och lyckad, idag är det däremot lite segare .. Erik och jag gick en sväng på förmiddagen förbi stallet och hälsade på stallkatten, annat än det har jag inte fått gjort ett jota! 

Jag måste ju börja visa er lite av allt jag köpte på mellandagsrean! Fotade en del igår, så det kommer lite utspritt. Först ut är såklart en av mina favoritkategorier: HATTAR. 
Dessa två kommer från Gina Tricot(som är förvånansvärt bra på hattar)(även om just de här är så stora att de är lagom till min pojkvän, och han har ett rätt stort huvud!). Burgundyn köpte jag tidigt under rean, halva priset på 149:- dvs. 75:-. När det var dags för den svarta att flytta in hos mig hade dom sänkt priset ÄNNU mer och jag tackar än en gång min lyckliga stjärna för att i en liten stad som den här är jag i princip ensam om min klädsmak! Kanske halva reapriset för den ..? Nåja. BILLIGT i alla fall. Man kan aldrig ha för många hattar .. Eller solglasögon .. Eller .. Ja, KLÄDER överhuvudtaget.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den svarta var snyggast :-D

2013-01-13 @ 17:56:07
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0