CHRISTINE, CHRISTINE



Skirt BikBok, knitted short top MTWTFSS Weekday, hat Gina Tricot, small bag Monki, heels Gina Tricot
 

Jag sitter med en enorm tallrik gröt och lyssnar på Phantom of the Opera medan jag skriver det här. Mitt första minne av den är när jag spelade i en musikal som 10-åring i en slottsträdgård, de äldre barnen brukade skoja och uppträda med Angel of Music och All I Ask of You i de kalla stenutrymmena i slottsmuren där vi höll till mellan akterna, jag satt oftast på en bänk och dinglade med fötterna och tittade på. Det var alltid någon som var tvungen att slå på mikrofonen och rusa därifrån mitt i... 
Den dag jag hittar någon som är beredd att sjunga hela musikalen med mig(och står ut med min sångröst), då gifter jag mig med honom!
 
Tillsvidare är den här toppen en väldigt värdig ersättare till min Fantomen-på-Operan-sjungande framtida man kommer, det är perfektion i tröjform. Mjuk stickning, ingen urringning och den vackraste lystern i tyget. Jag kommer nog aldrig känna mig tillräckligt bekväm för att matcha den med något annat än allting högmidjat, så tillsvidare hänger den med diverse kjolar!
 
 

Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Haha lyssnar också på Phantom Of the Opera! Fast The Point of no return :)

Hur klarar du av att gå med klackar här i Kalmar? Kullersten överallt ju. En annan hade ju trillat ihop titt som tätt.

2013-07-22 @ 23:03:44
URL: http://almasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0