SMART A$$

Skirt MONKI, muscle top H&M, ballerinas Scorett, bag Romwe, sunglasses H&M, faux leather necklace BikBok

 
Åh hörrni, mina dagar flyger förbi! Större delen av dem spenderar jag i mjukisshorts med en bok i näven, sporttights på yogamattan eller bikini nere vid poolen. Det är inte mycket andra kläder som lyckas smyga sig in i min vardag!
Trots det har jag lyckats go bananas på rean(som vanligt), och visst vill ni väl ha en sammanfattning? OKEJ DÅ, min ansökan till Shopaholics Anonymous: 2 par jeans, 5 toppar/tröjor, 1 klänning, 1 par skor, 1 kjol, 1 bikini, halsband, underkläder, 1 par byxor, sportplagg, keps(jag är lika förvånad som någon annan!!), och nya löparskor. Pinsammaste är att jag nog glömt något, ugh ... Har ni hittat något på rean? Jag älskar rea, men tanken på att sommaren snart är över bummes me out!


 

Kommentarer
Postat av: Joanna Johansson

grymt snyggt hörru! :)

2013-07-15 @ 19:12:20
URL: http://www.joannajohansson.com
Postat av: Louise

Så glad for du er begyndt at blogge igen :) Du har været savnet!

2013-07-16 @ 15:53:11
Postat av: Sari

Men så snyggt! Btw så kanske jag oxå skulle ansöka till anonyma shopaholics ;-)
Kram

2013-07-17 @ 17:18:01
URL: http://fashiondays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0