THE BODY SHOP SHOPPING

 
//1. Papaya Shower Gel 2. Facial Brush 3. Vitamin E Lip Care SPF 15 4. Papaya Body Butter
5. Blue Corn 3-in-1 Deep Cleansing Mask 6. Rainforest Coconut Hair Oil//
 

Jag har varit på jakt efter ett nytt läppbalm länge nu(jag är extremt petig eftersom jag vägrar använda sånna som gör en beroende/läpparna flagar så fort man inte använder det, jag kräver ett som VÅRDAR) så håll tummarna för att detta med Vitamin E och solskyddsfaktor(viktigt!) är bra! 
Mitt hår är som vanligt ett enda stort trassligt kaos sen min moroccan oil tog slut, så efter tips från butiksbiträdet plockade jag på mig kokosolja som doftade helt FANTASTISKT. Den sitter i håret just nu medan jag skriver det här. Cleansing Masken är jag också riktigt nyfiken på, har någon av er testat? Är den bra eller borde jag falla ihop i en dramatisk hög på golvet och vråla ut min sorg?
Nej hörrni, nu ska jag ner och lägga mig vid poolen, bikinin är redan på och vem orkar sitta inne i detta vädret?! AIN'T NOBODY GOT TIME FOR THAT.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0